ДенсаулықСаулық үшін

Денсаулыққа пайдалы дуэт

152Қаралымдар

Йогурт пен банан

Прибиотиктерге бай йогурт ас қорыту жұмысын жақсартады. Дегенмен ішек жолдары қызметін арттыру үшін пребиотиктер де қажет. Ал ол банан мен дәнді дақылдылардың құрамында кездеседі.

Зәйтүн майы мен көкөністер

Зәйтүн майының құрамындағы пайдалы майлы қышқылдар мен көкөністердегі минералды заттектердің қоспасы қан қысымын бір қалыпта ұстайды.Сәбіз бен бадам

Каротиноидтер — сары, қызылсары көкөністер мен жемістердің құрамындағы нәрлі заттарды ағзамыз жаңғақтардың құрамындағы маймен жақсы меңгере алады.

Қызанақ пен үрмебұршақ

Құрамында көп мөлшерде С дәрумені бар көкөністерді (қызанақ, бұрыш) темірге бай үрмебұршақпен жеген дұрыс.