Aport Mall West-тің 15 жылдық жетістігі
21 қыркүйекте ең ірі lifestyle-Алматы моллы, Aport Mall West-тің 15 жылдығын мерекелеу шарасы өткен еді. Іс – шара ауқымды ребрендинг туралы хабарландырумен, ұмытылмас бағдарламамен, жаңартылған көріністің тұсаукесерімен және келушілер арасында сыйлықтар ұтыс ойынымен, соның ішінде бас жүлде-жаңа пәтермен сүйемелденді.
Aport Mall West-тің 15 жылдығы тек атауды өзгерту, туған күн, дүкендерді қайта құру және сыртқы түрі туралы емес. Бұл қала тарихындағы ең маңызды кезең және қонақтардың қажеттіліктері мен қалауларына бағытталған жайлылық пен инновацияның жаңа деңгейіне үлкен қадам.
15 жылдық мерейтойы аясында молл жаңа атқа ие болады – Aport Mall West, оның оңтүстік астананың батыс жағында орналасуын көрсетеді. Ребрендингтен басқа, сауда орталығы жаңартылған келбетімен таң қалдыруға дайын. Әлемдік урбанистика мен эко-дизайн трендтерінен шабыттанған моллдың қасбеті l ‘ Espace Architectural халықаралық Сәулет-Дизайн компаниясымен ынтымақтастықтың арқасында өзгереді. Жаңа көрініс жобасы моллды заманауи сәулет өнерінің символына айналдырады.
Басты эксклюзивті жаңалықтардың бірі-қасбеттік безендіру бойынша Қазақстан үшін бірегей жоба-біздің жаңа моллдың дизайн — коды шеңберінде “жарнамалық дресс-кодты” енгізу болады. Жарнамалық белгілер арнайы жасалған стеллаларға біріктіріліп, бүкіл кеңістікке біртұтас стиль береді. Бұл инновация Aport Mall West-тің келушілер үшін үйлесімді атмосфераны құруға және жарнама индустриясына жаңа технологияларды енгізуге деген ұмтылысын көрсетеді.
Айта кету керек, өзгерістер тек сыртқы келбетке ғана әсер етпейді: дүкендердің заманауи дизайны, жайлы демалыс аймақтары және ойластырылған навигация ыңғайлы және жағымды шопингті қамтамасыз етеді. Жаңартылған кеңістіктер сізге жоғары сапалы қызметке баса назар аудара отырып, өзіңізге ұнайтын дүкенді асықпай таңдауға мүмкіндік береді.
Естеріңізге сала кетейік, еліміздің ең ірі lifestyle-моллының пайда болуымен Алматы агломерациясы қаланың батысында елеулі даму серпініне ие болды. 15 жыл ішінде Aport Mall West-ке 130 миллионнан астам қонақ келді, 250-ден астам жалға алушы жұмыс істей бастады, Қазақстанда алғаш рет 100-ден астам халықаралық брендтер іске қосылды, 5 мыңнан астам жұмыс орны құрылды. Жыл сайын еліміздің ең ірі сауда орталығы Орталық Азияның ойын-сауық индустриясында стандарттарды орнатуды жалғастырып, қала өмірінің ажырамас бөлігіне айналып, Алматы тұрғындары мен қонақтарына бос уақыт, Ойын-сауық және сервистің ең жақсы нұсқасын ұсынады.